7/14/2011

You Rock My World

Michael Jackson - You Rock My World (Pillman Gin N Juice Bootleg) - un super remix al unei super piese semnata de MJ, regele nostru al tuturor, cei care fac parte din industria minunata a muzicii si ascultatori. 

Mda. De fapt, da. Pot sa zic liber si fara niciun fel de inhibitii ca 'you rock my world'. Nu stiu daca acum urmatorul lucru pe care trebuie sa il fac este sa ma intreb 'de ce ?'. Nu stiu. E greu de stiut aproape orice in situatii sau momente de genul Poate doar fenomenul 'inspir-expir' mai ramane valabil in mentalul meu caci restul se desfasoara robotizat, mecanic din inertia zilnica, plictisitoare si teribil de prezenta in viata mea si a tuturor...cred. 
Anyway, nu stau sa scriu poezii, povesti sau sa ma gandesc la ultimul film cu final fericit cand cei doi pleaca acasa, bucurosi iar eu am zis inghtind un pic in sec 'poate o sa traiesc si eu asa ceva...' Nu. N-am sa fac asta. Pentru ca acela e doar un film iar eu sunt doar o persoana din viata reala. Filmele sunt facute de oameni din viata reala dar nu au nicio treaba cu ea. Paradoxal, unele sunt inspirate din ea dar cu mari retusuri 'morale'.
Ideea de baza este ca 'click-ul' vietii, acel 'wake the fuck up' rostit de vocea zilnica numita generic 'subconstient', vine de nicaeri, de niciunde si de neasteptat. Interesant insa este reactia fiecaruia la aceasta trezire spontana. A mea spre exemplu, nu prea este, sau o fii dar atat de haotica si neclara incat nu stiu ce sa cred sau ce sa aud. Dezorientarea este legea acum in capul meu. 
Si ce este oarecum 'funny' dar si un pic genial este ca toate astea au o singura cauza, banuiesc, care dar inca nu exact. Si ce ar fii mai frumos, ca toate astea sa nu fie degeaba pentru ca daca ar fii, acesta ar fii un simplu post, plictisitor de umplutura, lipsit de sens sau continut. :)

BRB